#106 Hanna Waśko & Grzegorz Szczepański – porozmawiajmy o tym czy PR potrzebuje PR’u

Listen to „#106 Hanna Waśko & Grzegorz Szczepański – porozmawiajmy o tym czy PR potrzebuje PR'u” on Spreaker.

Czy PR potrzebuje PR’u?

Jak zmienia się rola Public Relations w świecie zmieniających się technologii i nowoczesnych mediów?
Z jednej strony pełna demokratyzacja treści pozwalająca każdego odbiorcę zmienić w twórcę (nawet Wojciech Herra może prowadzić swój program), a z drugiej strony mniejsza wrażliwość odbiorców na weryfikację prawdziwości otrzymywanych informacji.

To wszystko prowadzi do fake newsów, które często wywołują kryzysy – już nie tylko wizerunkowe.
No i silna jak nigdy dotąd potrzeba zarządzania reputacją zarówno marki produktu, firmy, czy jeszcze bardziej marki osobistej.

Gośćmi dzisiejszego odcinka #HerraOnAir są:
◾️Hanna Waśko – Wiceprezes Związek Firm Public Relations i Dyrektor Zarządzająca Big Picture
oraz
◾️Grzegorz Szczepański – Prezes Związek Firm Public Relations i CEO Hill+Knowlton Strategies Poland

Z naszej rozmowy dowiesz się między innymi:
– jaka jest różnica między PR’owcem a strategiem komunikacji
– czy w Polsce jest już moda na posiadanie strategii komunikacji
– jaka jest rola PR’u
– czy PR jest jednym z elementów strategicznych w firmie
– czy kampanie robione z influencerami powinny być oznaczane
– jak dzisiaj wygląda kwestia autoryzacji wywiadów
– jak nowoczesne technologie wpływają na tworzenie opowieści
– skąd się biorą dzisiaj kryzysy
– jak radzić sobie z kryzysami konsumenckimi
– co nasz czeka w przyszłości w PR
– dlaczego bycie PR’owcem jest fajne

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *