#71 Magdalena Urbaniak – o tractormanii, influence marketingu i blogowaniu
Listen to „#71 Magdalena Urbaniak – o tractormanii, influence marketingu i blogowaniu” on Spreaker.Gościem #71 odcinka #HerraOnAir jest kobieta, która… kocha traktory – Magdalena Urbaniak. Ale traktory to nie jest jej jedyna pasja. Dlatego z Magdą rozmawiamy o tractormanii, blogowaniu, influence marketingu i… pasji.
A w szczegółach? W tym odcinku usłyszysz między innymi o tym:
– kim jest Magda
– jak to się stało, że Magda zaczęła się zajmować… ciągnikami
– w którym momencie i dlaczego Magda zaczęła prowadzić bloga
– czy Magda dużo pisze dzisiaj o ciągnikach
– jakiego modelu ciągnika fanką jest Magda
– czy da się żyć z tractormani
– dlaczego Magda nie zdecydowała się postawić wszystkiego na jedną kartę i zająć wyłącznie „ciągnikami”
– czy Magda ma prawo jazdy kategorii T
– czy Social Media sprzedają
– która platforma SM jest ulubioną Magdy
– co jest dzisiaj „produktem” Magdy,
– o czym najczęściej Magda mówi podczas wystąpień publicznych
– kim jest influencer według Magdy
– dlaczego ludzie sięgają po fejkowych followersów
– czy lepiej wejść we współpracę z jednym dużym influencerem czy kilkoma mniejszymi
– jaka jest definicja mikro i nano-influencera
– czym jest budownictwo pasywne
– kto dzisiaj czyta blogi
– przykład współpracy marki z influencerem, która wniosła coś nowego dla odbiorców tej marki
– czy warto oznaczać „współprace” wrzucając posty sponsorowane przez marki
– co to jest neuromarketing
– jak neuromarketing stosuje się w branży motoryzacyjnej
– z jaką marką Magda chciałaby zrobić kampanię i co chciałaby poprzez nią osiągnąć
– czy personalizacja przekazu marketingowego podpada pod neuromarketing