#73 Marcin Majzner – o robieniu Internetów
Listen to „#73 Marcin Majzner – o robieniu Internetów” on Spreaker.Miarą jakości rozmowy w #HerraOnAir jest to ile powstanie podczas niej haseł, które będą nadawały się na T-SHIRT.
Do tej pory przoduje Malwina vel Malvina Pe. wyprzedając nieznacznie Marcina Prokopa.
W dawnych czasach wiedziałbym gdzie będę te koszulki produkował … ehhh … pozmieniało się … facet, który kiedyś zrewolucjonizował rynek spersonalizowanych produktów – koszulek, kubków i innych takich, dziś robi rewolucję w jednym z najbardziej tradycyjnych segmentów sprzedaży – Food & FMCG.
Uwaga – GOŚCIEM #HerraOnAir, jest dziś (werble 🥁🥁🥁🥁) jedyny, niepowtarzalny Marcin Majzner !!!!
Facet, który do kanonu ogłoszeń rekrutacyjnych i działań employer brandingowych wprowadził bekon, dużo bekonu i … cycki. Szkoda, że te filmy już chodzą tylko w nielegalnym obiegu … sam pamiętam jak puszczałem te filmy na konferencjach pokazując, że #TakSięRobiInternety
Czego dowiecie się z naszej rozmowy:
– skąd wziął się Marcinowi pomysł na Cupsell i jaka jest geneza tej nazwy
– jak powstał model platformy Cupsell
– kiedy Cupsell… wystrzelił
– jaka była pierwsza koszulka, którą Marcin zrobił komercyjnie
– w którym momencie Marcin postanowił „dać” Cupsellowi swoją twarz
– co łączy Marcina z… porno
– co Marcin sądzi o Tik-Toku
– dlaczego Cupsell odciął się od Marcina
– czy Marcin przewiduje prowadzenie szkoleń z robienia viralli
– jak Marcin trafił do bdsklep.pl
– w czym Marcin chciałby się realizować zawodowo
– ulubiona reklama Marcina na Spotify
– czy Marcin czasami czuje się produktem
– kiedy kolejna książka Marcina