#75 Marcelina Woźniak-Sikorska oraz Kamil Bolek – o nowoczesnych twórcach

Listen to „#75 Marcelina Woźniak-Sikorska oraz Kamil Bolek – o nowoczesnych twórcach” on Spreaker.

Po dwóch fantastycznych rozmowach w #HerraOnAir, czyli wizycie Marcina Majznera i Tomasza Kammela czas na truskawkę na wisience.
Dziś Gośćmi będą ludzie, którzy o Youtuberach & YouTube wiedzą wszystko.
Zapraszam na rozmowę z niezwykłym duetem – Marcelina Woźniak – Sikorską i Kamil Bolek.

Z tej rozmowy dowiecie się między innymi:
– kim są i czym się zajmują Kamil i Marcelina
– jakie są najczęstsze pytania Klientów, którzy chcą nawiązać współpracę z influenserami
– czym jest karta „na czasie” na YouTube
– na czym polega fenomen YouTube
– czy jest algorytm na Youtubera
– dlaczego warto współpracować z największymi, a dlaczego warto udać się po tych mniejszych
– jakie są najczęstsze formaty reklam w ramach współpracy z YouTuberami
– na czym polega rola Marceliny jako menadżerki twórcy (Stuu)
– przykład 2 lub 3 marek, których profile na YT robią robotę
– jaki jest największy problem początkujących YouTuberów
– jakie możliwości mierzenia korzyści ze współpracy z YouTuberami mają marki
– jak wygląda współpraca LifeTube z domami mediowymi
– na czym polegają główne zadania Marceliny jako menedżerki twórcy
– na ile YouTuberzy zajmują się dzisiaj profesjonalną realizacją filmową
– po co jest crossowanie na YouTube
– kampania z YouTuberem poza YouTubem – czy to ma sens
– na czym polega magia Tik-Toka
– czy YouTube jest dobrym miejscem do prowadzenia transmisji LIVE
– kiedy robić na YT content darmowy, a kiedy płatny
– czy algorytmy YT jakoś faworyzują live
– czy YT ma czarną stronę
– jakie są narzędzia kontroli na YT
– cechy wyróżniające influencera od celebryty czy blogera
– jaka jest wartość dla twórcy z bycia w „sieci”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *